s'acabat

 Aquest curs vam tenir més d'una nova assignatua, bastants d'aquestes són materies del Cesc: Tant tecno com socials o experimenta son assignatures noves, nous reptes que n'hi havia que superar abans de vacances.

El primer trimestre, em va anar bé, no tenia una nota molt alta però, estava aprovat.....Però desde el segon trimestre, es veritat que el meu rendiment va baixar exponencialment, i al tercer trimestre va millorar una mica, però no el suficient com per aprobar.

Penso que aquestes assignatures han sigut bastants bones: Les materies m'agradaven, el professor era carismàtic (i següeix sent-lo) i no era tot teoric (aula de tecno, el experiments metereologics, les excursions d'experimenta....). Encara que no puc dir que he sigut el seu millor alumne( no estic ni aprop), si que puc dir que la gran majoria del temps (sense comptar moments del que no estic molt orgullos) hem portava bé i possava atenció.


Podria dir alguns moments més anedotics......


-Els stickers del Cesc: m'enrecordo quan ens van hechar la bronca per haver-hi fet uns sticker de professors (que alguns eren del Cesc) i tu als dies vas fer els teus stickers propis.

-La trucada humoristica: Aquesto en el seu moment no em va fer gracia però avui es una anecdota curiosa. El Cesc ens va deixar escoltar mùsica, i jo vaig decidir escoltar un monoleg, i jo m'estava rient i el Cesc, em va veure i va pensar que estava en llamada amb algú (jo no li vaig dir res perque, en aquell moment tenia molta vergonya i no era del que agafaven molta confiança amb els seus professors) total que es va enfadar i ja no vaig poder escoltar el meu monoleg (que es del meu comediant favorit Franco Escamilla).

-Foc i sang: El Cesc com part del tema de la prehistoria ens va fer encendre foc amb un pedernal i una navaja, jo vaig ser un dels primers i quan em va tocar, li vaig donar amb moltissima canya i en un moment amb la navaja em vaig donar DUES VEGADES al pulgar (pero nomes em vaig fer-hi un tall), però, lo més alucinant va ser que vaig seguir com si res despres de ferme el tall i no vaig sentir dolor fins que em vaig veure el dit.

-Les dones tenen que?: Aquesto va passar una vegada que estavem parlant sobre com els continents es movien, vam arribar a parlar sobre el nom del unic ocea que existia en aquella època.....Tetis. El Cesc estava donant pistes com: "Que tenen les dones que els homes no?".Ningu va dir, el pit fins que va estar bastant temps dient lo mateix.


En general aquest curs ha estat molt divertit i tinc moltes ganes de veure com anira ha ser el següent any.


Bye bye, el meu nom ees Nollver Hernandez i ens veiem a la proxima clase.

Comentaris

  1. Cert per això no entenc com un noi que sembla que presti atenció i es porti bé a l'aula no superi les meves matèries. Espero que facis les tasques d'estiu sobretot per entrenar-nos en les entregues dels treballs que crec que pot ser una de les causes per no aprovar les matèries.
    M'ha agradat com has fet el text, parlant de les teves anècdotes relacionades amb mi , amb les meves matèries....... ostres m'agrada que tinguem bons records de les hores que hem passat junts, ja busacré qui és aquest monoleguista !!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog